زهرا زهرا ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
عشق من و همسرمعشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

زهرا ، ترنم دلنشین زندگی ما

ولنتاین

1394/11/28 11:01
نویسنده : مامانی
52 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به دل آرامم...

آرامش هر لحظه آشوبم...

 

ولنتــــــــــــــاین.. ؟
ســــــپندارمزدگان ... ؟
روزِ عشـق !! ؟
چه می گویند این ها ؟
بین خودمان بماند !
عجب طاقتی دارند بعــضــی ها
یک سالِ تمام منتظر می مانند
تنهابرای یک روز
"مثــلا "
عاشقانه کنار هم ماندن... !!!
این چیزها به مــن و تــو نیامده
من اگر هرروز نگویمت که چشــمانـت
مرا دیوانه و شیدا می کند
انگارنصفه و نیمه می مانم !
من هر روز
می نشینم خوب فکر می کنم !
به دوست داشتنت
به خواستنت!
به بودنـــــــت ...
که چقدر خوب است کسی
را دارم در زندگی ام
که فارغ از هرچیز و هرکس
نشسته است به تماشایِ من ِ زندِگی اش ...
می نشینم فکر می کنم
به اینکه من تو را
هرروز که می بینم
دست بر دلم می گذارم
وخیلی بلند می گویم:
من می خواهم بی دلیل در آغوش بگیرمت
بی دلیل ببوست
بی دلیل برایت بمانم
و این بی دلیل هایِ ساده اما
خاص و خالص است
که زندگی می سازد !
یاد بگیر عزیزِ من !
به زبان اگر آوردی دوستت دارم را
باور می خواهد
باورِ اینکه تا اویِ زندگی ات هست
تو هم باید باشی
و این بـاید
هیچ چون و چرایی هم
در کارش نیست
یک کلام است و بس !
او هست
تو هستی
.
.

 


خدا هم کنار لحظه هایتــــان !

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)