زهرا زهرا ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
عشق من و همسرمعشق من و همسرم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

زهرا ، ترنم دلنشین زندگی ما

اولین تولد مادرانه

1393/6/1 15:55
نویسنده : مامانی
474 بازدید
اشتراک گذاری

18 مرداد تولدم بود

هفتمین ماهگرد عروسک یکی یه دونه ما هم بود.هر دوی ما 4 شنبه،18 و سال مار به دنیا آمدیم.خیلی از این وجه اشتراک ها خوشحالم نازنینم...

از این که امسال روز تولدم مادر هستم خیلییییییییی خوشحالم و تو را محکم تو بغلم فشار دادم و دست و پاهای کوچولوت رو لمس کردم تا باور کنم که تو هستی...بغل

گاهی اونقدر از وجودت سرمست می شم که یادم میره تو هفت ماهه که پیش منی و مال منی...

انگار سال هاست که حست می کنم...محبت

خیلیییییییییییییییییی مادر بودن حس قشنگیه.خدایا به همه شیرینیشو بچشون...

شب تولدم مامان جون و زنعمو یه کیک خوشگل خریده بودن با هدیه که یه جشن کوچولو گرفتیم  . مادر جون و خاله هم روز قبلش بهم کادو دادن. بابایی هم برام یه هارد 2 ترا با یه گوشی خوجل خریده بود.دست همگی درد نکنه...محبت

اینم اولین تولد "مادرانه" به روایت تصویر:

کیک نمکی ای که سه تا شمع خوشگل داشت: سبزه بابا ، قرمزه مامان و صورتی زهرا

 

 

قربونت برم ریحانه ی خاله که اضطراب داری زهرا دست به کیک بزنهآرام

 

و گفت و کوی مسالمت آمیزراضی

 

 

هفت ماهگیت مبارک دردونه من

هفت عدد مقدسیه.از خدا برات بهترین هفت ها رو میخوام فرشته کوچولوی مامان

 

تفلد تفلد                    تفلدت مبارک

بیا شمعارو فوت کن       تا صد سال زنده باشی...

 

 

و ریحانه که علاقه خاصی به بالا رفتن از میز جلو مبل داره و همچنین کوچه علی چپ که من همون جایی هستم که باید باشم...متفکر

 

و داستان همیشگی زیرچشمی برای ناخونک زدن

 

 ودر آخر بریدن سه نفری کیک نگون بخت

و کادو سراسر عشق  هفت ماهگی زهرا که با وجود بی تجربگی در خیاطی سعی کردم تمیز دربیاد:

پاپوش و تل مامان دوز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاطمه & فائزه
5 شهریور 93 16:04
سلام نازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سربزنید اگر با تبادل لینک موافقید بگید نظر فراموش نشه لطفا
مامان محیا
5 شهریور 93 18:42
سلام خدا حفظش کنه چه دختر نازی دارین چه تل سر قشنگی داره به وبلاگ ماهم سر بزنین